Net als in de derde wedstrijdronde, wisten ook Getavé 2 en de junioren als enige van Getavé de vierde wedstrijdronde met winst af te sluiten. 

De tweede klasse lijkt voor een lastig voorjaarsseizoen te zorgen voor Getavé 1, want tegen Tik Hard 2 wisten Geert, Geoffrey en Lisanne afgelopen vrijdag maar drie punten binnen te slepen. Allen wonnen zij er één. Het verschil in de behaalde punten van alle teams is minimaal in de poule. Hetzij voor de tegenstanders. Helaas staat de teller, inclusief de behaalde punten tegen Tik Hard, momenteel namelijk maar op 8 punten. 

Getavé 2 draait momenteel in de middenmoot mee. Mede te danken aan de punten die John, Joeri en Bob tegen bezoekers Mitac 2 wisten te pakken. John was in goede vorm en wist al zijn enkelpartijen te winnen. Bob won twee enkelpartijen en samen met John de dubbel. De teller bleef steken op 6 punten, want helaas wist Joeri een aantal spannende partijen net niet met winst af te sluiten. 

Getavé 3 heeft het daarentegen een stuk lastiger in de vierde klasse. Net als Getavé 1, staan zij momenteel onderaan in de poule en is het verschil met de tegenstanders groot. Tegen (koploper) TT Nijmegen 8 wisten Theo, Mitchell en Lucas afgelopen vrijdag geen punten te pakken.

Op zaterdag 10 maart brachten Joeri, Mitchell en Rens een bezoekje aan Zevenaar, waar zij het opnamen tegen het tweede juniorenteam. Geen onbekende tegenstander, waar soms van wordt verloren, maar waar vaker de winst tegen wordt gepakt. Zo ook afgelopen zaterdag. Joeri wist in tegenstelling tot de avond daarvoor al zijn enkelpartijen te winnen. Mitchell zorgde voor twee punten en Rens voor het andere. De winnende dubbel daar bij opgeteld, maakt het een zeer fraaie 3-7 overwinning.


Sponsors


 

Stichting Leergeld


Hoofdsponsors Sponsors

 

 

Stichting Leergeld Oost Betuwe richt zich op ouders/verzorgers van kinderen tussen de 4 en 18 jaar, die een laag inkomen hebben en voor wie de kosten van school en buitenschoolse activiteiten nauwelijks op te brengen zijn. Klik op de afbeelding voor meer informatie.